تاريخ : | 11:57 | نويسنده : ☁.¸¸.•☂ ☁alireza

هروقت زن بودنت را میبینم:
سینه ام را به جلو میدهم
صدایم راکلفت تر میکنم
تا مبادا....لرزش دستهایم را ببینی
مرد که باشی ... دوست داری ازنگاه 1زن مرد باشی
نه بخاطر زور بازوهایت
من هم مثل تو دلتنگ میشوم...
ولی گریه نمیکنم
بچه میشوم.... بهانه میگیرم
تو این هارا خوب میدانی
تمام آرزویم این است ک سر بروی پاهایت بگذارم
تا موهایم را نوازش کنی

 


MAN O ARTIM

نظرات شما عزیزان:

hadis
ساعت19:56---13 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوبی داری.لینکت کردیم لطفا لینکمون کن

˙·٠•●♥ ஜمنـ ـو غـــ ـمஜ♥●•٠·˙
ساعت10:51---29 تير 1392
سلام لینکت کردم لینکم کن یاعلی

˙·٠•●♥ ஜمنـ ـو غـــ ـمஜ♥●•٠·˙
ساعت19:36---27 تير 1392
سلام داداش ازوبت خوشم اومد اگه میشه لینکم کن وبیابهم بگو باچه اسمی لینکت کنم یاعلی

atefeh
ساعت13:54---27 تير 1392
کـافـرشــدمــ
بـــ ه هــــیچ عشقـــ ی دیگــــر ایــــمان نــدآرمـــ
کــــآفـر شدـه اَمــ...
گـــناهش پــــآیِ تـــو...

تـنـهـایـی رو...فـقـط...
تو شـلـوغـی مـیشهــ حس کرد ...!

به منم سری بزن


محمد
ساعت11:12---27 تير 1392
سلام برادر خوشم اومد از مطالبت لینکت هم کردم فعلا تا دیداری دیگر یاحق

عی رضا
ساعت10:51---27 تير 1392
سلام من شما رو با چه اسمی بلینکم

ali
ساعت19:11---26 تير 1392
سلام توام وبلاگ قشنگی داری خوشم اومد...موفق باشی...

میثم
ساعت13:31---26 تير 1392
تودنیاهیچکس به من وفانمیکنه،هیچوقت مثه خداتنهام تاآخرش اینم،هنوزیادمه روزی که تورودیدم،چیزی نگذشت که توبغلت خوابد،توبهم گفتی بامنی تواوجی ولی بعدش فراموشی گرفتی ومردی بایکی دیگه تورودیدم وموندم آتیش گرفتموازسرتاپاسوختم.

M.A
ساعت21:43---24 تير 1392
خدایا
بت بود ؛ “بت شکن” فرستادی
من پر از بغضم ”بغض شکن” هم داری . . . ؟



zahra
ساعت16:39---24 تير 1392
دل میگیردومیمیرد وهیچکس سراغی از آن نمیگیرد

ادعای خداپرستیمان دنیاراسیاه کرده

ولی

یاد نداریم چراخلق شده ایم

غرورمان رابیش ازایمان باور داریم

حتی بیش از عشق

*^_^*


رویا
ساعت9:56---24 تير 1392
سلام علی رضا جان
وبت شما هم عالیه
موفق باشی ...هر وقت خواستی با هم تبادل لینک کنی منتظرم بهم خبر بده


faezeh
ساعت12:46---23 تير 1392
سلام....ممنون که به وبلاگم سر زدی....منم با تبادل لینک موافقم...مطالب وبت هم خیلی زیباس.

AliReza
ساعت12:34---23 تير 1392
سلام خیلی خوب بود
راستی من یه سایت زدم و خوشحال میشم که بیای و عضو بشی و پستای قشنگت رو داخل سایت من ارسال کنی تا کاربرای منم ازشون استفاده کنن
منتظر حضورت هستم
http://kanafa.ir/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: